Marketingkutatás
Találatok száma: 11 | 1/1. oldal | Rendezés: |
-
Aula Kiadó Iparvállalati marketingkutatás - Dr. Szabó László1.190 Ft
-
Aula Kiadó A marketingkutatás alapjai -A könyv lépésről lépésre mutatja be a kutatási terv készítésének elemeit, és nagy fontosságot tulajdonít az alapvető kutatási módszerek olyan részletes tárgyalásának, amely lehetővé teszi a módszerek elméletének és gyakorlatának megismerését. A könyv lépé3.490 Ft
-
Szent István Egyetem Marketingkutatás (jegyzet) - Dr.Ph. D. Gyenge Balázs4.990 Ft
-
A marketingkutatás alapjaiA marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja a kutatás. Ezt a szemléletet valamennyi marketinggel - piaccal, fogyasztóval, márkával - foglalkozó szakembernek el kell sajátítania, ahogyan fontos tisztában lennie módszertanának alapjaival is. Az á6.100 Ft
-
Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass - ennek feltételeké6.150 Ft+1.590 Ft
-
Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass - ennek feltételeké6.150 Ft+1.590 Ft
-
Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass - ennek feltételeként légy tisztában a módszertani lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint használ - hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatáv6.396 Ft
-
Szűcs Krisztián, Németh Péter, Lázár Erika Marketingkutatás 4.0 (BK24-215824)7.505 Ft+1.565 Ft
-
Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0Marketingkutatás 4.0 „Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass8.200 Ft
-
Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0Marketingkutatás 4.0 „Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass8.200 Ft
-
Marketingkutatás 4.0„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass − ennek feltételeként l9.110 Ft