Marketingkutatás
Találatok száma: 5 | 1/1. oldal | Rendezés: |
-
A marketingkutatás alapjaiA marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja a kutatás. Ezt a szemléletet valamennyi marketinggel - piaccal, fogyasztóval, márkával - foglalkozó szakembernek el kell sajátítania, ahogyan fontos tisztában lennie módszertanának alapjaival is. Az á6.100 Ft
-
Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass - ennek feltételeként légy tisztában a módszertani lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint használ - hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatáv6.396 Ft
-
Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntései ... Marketingkutatás 4.0„Kedves marketinges kolléga6.969 Ft+1.390 Ft
-
Szűcs, Lázár, Németh - Marketingkutatás 4.0 - TankönyvMarketingkutatás 4.0: A modern marketingkutatás elmélete és gyakorlata ???? Ez a könyv átfogó képet nyújt a modern marketingkutatás módszereiről és technikáiról. Megismerheted a legújabb trendeket és a leghatékonyabb kutatási stratégiákat, hogy mélyreh...7.809 Ft+1.490 Ft
-
Marketingkutatás 4.0„Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass − ennek feltételeként l9.110 Ft