Marketingkutatás

Találatok száma: 5 1/1. oldal Rendezés:
  •  A marketingkutatás alapjai
    A marketingkutatás alapjai
    A marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja a kutatás. Ezt a szemléletet valamennyi marketinggel - piaccal, fogyasztóval, márkával - foglalkozó szakembernek el kell sajátítania, ahogyan fontos tisztában lennie módszertanának alapjaival is. Az á
    6.100 Ft
    Oxford Corner Könyvesbolt
    Oxford Corner Könyvesbolt
  • Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0
    Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0
    „Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass - ennek feltételeként légy tisztában a módszertani lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint használ - hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatáv
    6.396 Ft
    Bookfriends.hu
    Bookfriends.hu
  • Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0
    Akadémiai Kiadó Zrt. Marketingkutatás 4.0
    „Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntései ... Marketingkutatás 4.0„Kedves marketinges kolléga
    6.969 Ft
    +1.390 Ft
    Pergamon.hu
    Pergamon.hu
  •  Szűcs, Lázár, Németh - Marketingkutatás 4.0 - Tankönyv
    Szűcs, Lázár, Németh - Marketingkutatás 4.0 - Tankönyv
    Marketingkutatás 4.0: A modern marketingkutatás elmélete és gyakorlata ???? Ez a könyv átfogó képet nyújt a modern marketingkutatás módszereiről és technikáiról. Megismerheted a legújabb trendeket és a leghatékonyabb kutatási stratégiákat, hogy mélyreh...
    7.809 Ft
    +1.490 Ft
    Pepita.hu Webáruház
    Pepita.hu Webáruház
  •  Marketingkutatás 4.0
    Marketingkutatás 4.0
    „Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass − ennek feltételeként l
    9.110 Ft
    Oxford Corner Könyvesbolt
    Oxford Corner Könyvesbolt