Kotler, Philip
Találatok száma: 22 | 1/2. oldal | Rendezés: |
-
Műszaki Könyvkiadó Marketing menedzsment - Philip KotlerPhilip Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában - a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is - az ismeretanyag mélysé1.990 Ft+1.190 Ft
-
Brand Sense – Martin Lindstrom,Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 175, Kiadó: Free Pr, Autor: Martin Lindstrom,Philip Kotler, ISBN-13: 9781439172018, Kiadás éve: 20105.985 Ft
-
Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 272, Kiadó: Free Pr, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781476787909, Kiadás éve: 20146.850 Ft
-
HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt) – Clayton M. Christensen,Theordore Levitt,Philip Kotler,Fred ReichheldNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: Harvard Business Review Press, Autor: Clayton M. Christensen,Theordore Levitt,Philip Kotler,Fred Reichheld, ISBN-13: 9781422189887, Kiadás éve: 20138.576 Ft
-
Marketing 4.0 – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 208, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781119341208, Kiadás éve: 20169.319 Ft
-
Marketing 3.0 – Hermawan Kartajaya,Philip Kotler,Iwan SetiawanNyelv: Spanyol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 221, Kiadó: LID Editorial Empresarial, S.L., Autor: Hermawan Kartajaya,Philip Kotler,Iwan Setiawan, ISBN-13: 9788483568439, Kiadás éve: 20139.567 Ft
-
Marketing 5.0 - Technology for Humanity – Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan SetiawanNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan, ISBN-13: 9781119668510, Kiadás éve: 20219.679 Ft
-
Good Works! – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 288, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781118206683, Kiadás éve: 20129.714 Ft
-
Marketing 3.0 - From Products to Customers to the Human Spirit – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 208, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780470598825, Kiadás éve: 20109.795 Ft
-
Marketing Insights from A to Z – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780471268673, Kiadás éve: 200312.006 Ft
-
Corporate Social Responsibility – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 320, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780471476115, Kiadás éve: 200514.789 Ft
-
H2H Marketing – Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,Uwe SponholzNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 267, Kiadó: Springer Nature Switzerland AG, Autor: Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,Uwe Sponholz, ISBN-13: 9783030595302, Kiadás éve: 202015.310 Ft
-
B2B Brand Management – Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,I. MichiNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 357, Kiadó: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, Autor: Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,I. Michi, ISBN-13: 9783642064708, Kiadás éve: 201023.622 Ft
-
Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition – Philip T. Kotler,John T. Bowen,Seyhmus BalogluNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 688, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Philip T. Kotler,John T. Bowen,Seyhmus Baloglu, ISBN-13: 9781292156156, Kiadás éve: 201632.193 Ft
-
Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver OpresnikNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 680, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver Opresnik, ISBN-13: 9781292294865, Kiadás éve: 201933.609 Ft
-
Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition – PHILIP KOTLERNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 688, Kiadó: PEARSON ACADEMIC, Autor: PHILIP KOTLER, ISBN-13: 9781292363516, Kiadás éve: 202133.807 Ft
-
Principles of Marketing, Global Edition – Philip T. Kotler,Gary ArmstrongNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 736, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Philip T. Kotler,Gary Armstrong, ISBN-13: 9781292341132, Kiadás éve: 202034.535 Ft
-
Principles of Marketing, Global Edition – Dr. Philip T. Kotler,Gary ArmstrongNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 736, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Dr. Philip T. Kotler,Gary Armstrong, ISBN-13: 9781292220178, Kiadás éve: 201734.535 Ft
-
Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 704, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Gary Armstrong,Philip Kotler, ISBN-13: 9781292433103, Kiadás éve: 202234.829 Ft
-
Marketing Management, Global Edition – Philip Kotler,Kevin Lane KellerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 832, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Philip Kotler,Kevin Lane Keller, ISBN-13: 9781292092621, Kiadás éve: 201535.320 Ft