Kotler, Philip
Találatok száma: 16 | 1/1. oldal | Rendezés: |
-
Műszaki Könyvkiadó Marketing management - Elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrzés - Philip Kotler990 Ft
-
Brand Sense – Martin Lindstrom,Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 175, Kiadó: Free Pr, Autor: Martin Lindstrom,Philip Kotler, ISBN-13: 9781439172018, Kiadás éve: 20106.457 Ft
-
Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 272, Kiadó: Free Pr, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781476787909, Kiadás éve: 20147.097 Ft
-
MARKETING 4.0 2 EDICION – PHILIP KOTLERNyelv: Spanyol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 191, Kiadó: LID, Autor: PHILIP KOTLER, ISBN-13: 9788417277826, Kiadás éve: 20197.879 Ft
-
Marketing Places – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 400, Kiadó: Harper Collins Publishers, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780743236362, Kiadás éve: 200810.006 Ft
-
Good Works! – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 288, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781118206683, Kiadás éve: 201210.306 Ft
-
Marketing 5.0 - Technology for Humanity – Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan SetiawanNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan, ISBN-13: 9781119668510, Kiadás éve: 202110.351 Ft
-
Winning At Innovation – Fernando Trias de Bes,Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 272, Kiadó: Palgrave Macmillan, Autor: Fernando Trias de Bes,Philip Kotler, ISBN-13: 9781137479174, Kiadás éve: 201518.357 Ft
-
Standing Room Only – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 576, Kiadó: Harvard Business School Publis, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780875847375, Kiadás éve: 199725.124 Ft
-
Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 704, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Gary Armstrong,Philip Kotler, ISBN-13: 9781292433103, Kiadás éve: 202231.942 Ft
-
Marketing Management, Global Edition – Philip Kotler,Kevin KellerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 832, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Philip Kotler,Kevin Keller, ISBN-13: 9781292404813, Kiadás éve: 202132.206 Ft
-
Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver OpresnikNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 680, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver Opresnik, ISBN-13: 9781292294865, Kiadás éve: 201932.237 Ft
-
Marketing Management, Global Edition – Philip Kotler,Kevin Lane KellerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 832, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Philip Kotler,Kevin Lane Keller, ISBN-13: 9781292092621, Kiadás éve: 201533.866 Ft
-
Principles of Marketing – Parment,Anders,Ph.D.,Philip T. Kotler,Gary ArmstrongNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 552, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Parment,Anders,Ph.D.,Philip T. Kotler,Gary Armstrong, ISBN-13: 9781292354996, Kiadás éve: 202036.257 Ft
-
Principles of Marketing, Global Edition – Philip T. Kotler,Gary ArmstrongNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 736, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Philip T. Kotler,Gary Armstrong, ISBN-13: 9781292341132, Kiadás éve: 202036.272 Ft
-
Marketing Management – Philip Kotler,Kevin Keller,Mairead Brady,Malcolm Goodman,Torben HansenNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Philip Kotler,Kevin Keller,Mairead Brady,Malcolm Goodman,Torben Hansen, ISBN-13: 9781292727035, Kiadás éve: 202443.369 Ft